یزدفردا "سرویس گزارش علی آبادی :چندی پیش پس از استعفای میروکیلی شهرداریزد ،عظیمی زاده با 9 رای موافق اعضای شورای اسلامی شهر یزد به عنوان دومین شهردار منتخب شورای اسلامی سوم شهر یزد به وزارت کشور معرفی شده و تا چند روز آینده سکاندار شهرداری یزد خواهد شد و ما سعی کرده ایم در یک گفتگوی خودمانی  ازاهداف ،برنامه ها وایده هایی که قرار است در مدت باقیمانده تا انتخابات شورای شهر چهارم  انجام دهد ،سئوال کنیم  که شنیدنش قبل از معارفه وی در سمت شهردار یزد خالی از لطف نیست .که انشالله طی  چند گزارش مشروح این گفتگو منتشر خواهد شد .

در ابتدا بهتر است که بدانیم منتخب شورای اسلامی شهر یزد تحصیلاتش چیست ،دارای چه کارنامه ای  بوده و تا قبل از این انتخاب چه انجام داده است که در این قسمت به بیوگرافی و رزومه کاری وی می پردازیم .

محمد رضا عظیمی زاده متولد1354،اهل و ساکن یزد است ،اوکه  فارغ التحصیل رشته عمران است در حال حاضر دانشجوی فوق لیسانس در رشته عمران و سازه می باشد.پس از انجام  تحصیلات متوسطه و دانشگاهی خود  در یزد ، خدمت مقدس سربازی را به صورت امریه در فرمانداری شهرستان خاتم به مدت 21ماه تمام به پایان رساند . .

 

اگر بخواهیم به کارنامه کاری او نگاهی کوتاه داشته باشیم ،عظیمی زاده بعداز انجام خدمت مقدس سربازی 3 سال در شرکت پیمانکاری برج بنا مشغول به کار می شود  و براساس فعالیت ها شرکت که پیمانکاری ساخت وساز وانجام پروژه های عمرانی بود،  مستقیما با اجرای پروژه های عمرانی سروکار داشت  .

بالاخره  در سال 1383 به استخدام شهرداری یزد درمی آید و از شانس واقبال شهردارجدید شهر یزد ، شهرداری در حال اجرای پروژه های بزرگی بود وبالطبع وی با حضور جدی در بخش نظارت پروژه های بزرگ شهرداری یزد  تجربیات ارزشمندی را در زمینه اجرای پروژه های بزرگ عمرانی کسب نمود .

وی نظارت پروژه های میدان امام علی(ع) و بلوارکوثر و امیر کبیر را به عنوان ناظر مقیم برعهده داشت همزمان با نظارت این دو پروژه ،نظارت براجرای  دو پل قطار میانی بلوار کوثر(پل های حجاب)را نیز عهده دار بود .

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_8467.jpeg

 

در کارنامه کاری  این مهندس پرکار شهرداری یزد نظارت پایانه مسافربری جدید یزد ، به عنوان ناظرمقیم. پروژه نیز دیده می شود .از دیگر پروژه های که عظیمی زاده خدمت به همشهریانش رادر آن ها تجربه کرد، نظارت عملیات فاز دو پارک کوهستان  یزد بود .

دومین شهردار منتخب شورای سوم اسلامی شهر یزد در سال 1386 به عنوان مدیر اداره نظارت فنی شهرداری یزد منصوب و عملا ناظر عالیه تمام پروژه های عمرانی شهرداری یزد شد و برتمام پروژه های  عمرانی  آن زمان نظارت داشت.

وی دو سال دبیرکمیسیون های ماده صد شهرداری ،6 ماه مسئول امور قرار دادهای شهرداری یزد بود که همزمان با ریاست اداره نظارت فنی بود

 

در سال 1387 با استعفای مهندس توحیدی فر معاون عمرانی وشهر سازی شهرداری یزد، عظیمی زاده به عنوان معاون امورعمرانی وشهر سازی شهرداری یزد منصوب گردیدو کار خود را آغاز نمود.

عظیمی زاده در زمان تصدی معاونت عمرانی وشهر سازی شهرداری یزد مدیریت اجرایی و نظارت  پروژه های بزرگ دیگری را عهده دار بود.

پروژه هایی مانند زیرگذر چهارراه معلم، پل قطار وردی شهریزد از سمت کرمان، پل میدان همافر وپایانه مسافربری و همچنین اجرای پروژه ساختمان منطقه 3 شهرداری یزد (در یک سال هشت ماه)  با حضور عظیمی زاده در معاونت و شهرسازی شهرداری یزد  افتتاح شد.

طرح نهضت آسفالت و طرح های کوچک و بزرگ اصلاح ترافیکی تقاطع های سطح شهر یزد ،فرهنگ سرای مجاهد در خیابان سیدالشهدا  از جمله کارهایی بود که با مدیریت وی درحوزه معاونت امور عمرانی و شهرسازی شهرداری یزد به نتیجه رسید .

وی در فرودین ماه سال 89 به عنوان مدیر منطقه سه شهرداری مشغول به کار شد و پس از سه ماه با ابلاغ استاندار یزد به عنوان مسئول دفتر فنی استانداری منصوب شد.

  دبیر شورای ترافیک استان از سال 89 تا کنون و دبیر کارگروه عمران و تاسیسات پدافند غیرعامل استان و نماینده وزارت کشور در کمیسیون ماده صد شهرداری حمیدیا هم از جمله اموری بود که وی خدمت در آن امور را تجربه کرده است .

به هر حال  هر چند عده ای او را برای تصدی این پست جوان می دانند اما کارنامه کاری او نشان می دهد که به عنوان یک نیروی آشنا به مجموعه شهرداری یزد داشته هایش بیشتر از نداشته هایش می باشد .

عکس:مجید دهقانی زاده عکاس یزدفردا

ادامه دارد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا